onsdag 26 oktober 2011

Vintagekänsla


Personligen älskar jag gamla svartvita fotografier, vilket mer och mer börjar synas i butiken. De stora lavendelpåsarna är en av de vintageinspirerade nyheter som jag precis lagt in. När jag öppnade lådan inför fotograferingen doftade det underbart i hela rummet. Någon av de söta påsarna kommer definitivt få flytta in och sprida väldoft i min garderob!

Kudden i linnetyg med den lilla flickan är en annan ny favorit som jag hoppas ska bli lika populär som sin lite mer gultonade föregångare på bilden längst ner. Tänker mig att den passar fint i soffan även inför kommande  juletider!


 


Denna modell har tyvärr utgått hos leverantören men det finns fortfarande några få exemplar kvar i lager, som ni hittar här!

0 kommentarer:

Lämna en kommentar

Helhjärtat: Vintagekänsla