söndag 9 oktober 2011

I de mörkaste vrår...

... kan man hitta bortglömda skatter!

Hösten 2009 hade jag beställt många nya varor till butiken, som började droppa in från mina leverantörer precis när min hjärt-lungsjukdom upptäcktes och jag blev akut inlagd på sjukhus. Från sjukhussängen fick jag i chocktillstånd dirigera min andra hälft och snälla grannar att ta emot leveranserna och tillfälligt försöka ställa in varorna i vårt redan överfyllda källarförråd.

Två år - och ett nytt liv - senare dök dessa fina zinkaskar upp vid förra helgens välbehövliga förrådsgenomgång!

För bröllopsfoton...

... och godsaker!


Även de här vita träbokstäverna fanns längst in i gömmorna!


Dessa nygamla nyheter kommer att läggas in i butiken under morgondagen.

Hoppas att ni alla haft en fin hösthelg!

0 kommentarer:

Lämna en kommentar

Helhjärtat: I de mörkaste vrår...