lördag 24 december 2011

Uppesittarkväll


Efter en mysig kväll är nu julgranen klädd, julgodiset klart och alla paket inslagna. I morgon (eller rättare sagt idag!) ser vi fram emot en fin julafton med familjen. Lillprinsen väntar spänt på tomten - och på "Bilar 2-filmen" som han är säker på att tomten har med sig!




De senaste kvällarna har jag haft ett litet extra pyssel/syprojekt och resultatet ser ni här ovanför!

För ett tag sedan fick jag boken "Julstämning hos Tilda" och i den hittade lilleman och jag beskrivningen till denna underbart charmiga käppren. Behöver jag säga vad han svarade när jag frågade om han ville ha en egen?!

Hoppas att han ska bli riktigt glad i morgon bitti när han hittar den bredvid sin julkalender!    


En riktigt GOD JUL önskar jag er alla!

0 kommentarer:

Lämna en kommentar

Helhjärtat: Uppesittarkväll