tisdag 24 januari 2012

Vinterväder



Här har varit lite glest med inläggen det senaste. Förra och förrförra veckan var jag inskriven på sjukhuset för att göra en massa nya undersökningar och det tog helt musten ur mig. Efter att de tagit ett ryggmärgsprov och antagligen råkat skapa en blödning i ryggen blev jag dessutom helt oförmögen att röra mig i flera dagar. Tur att man har en så hjälpsam andra hälft, för att packa några ordrar var inte att tänka på för min del!

Nu väntar jag på läkarsamtal när alla undersökningssvar har kommit. Det har redan varit tal om försök med ytterligare behandling, som jag själv känner mig skeptisk till, så det är mycket som snurrar i huvudet.

I helgen kom det en massa snö och lilleman har nu äntligen fått inviga sin nya snow racer. Samtidigt njuter vi som synes av den första tulpanbuketten inomhus!

Idag har jag lagt in några av barnväskorna från PoP i butiken, de prickiga som matchar förvaringsboxarna i samma serie. Fler kommer att dyka upp inom kort!

0 kommentarer:

Lämna en kommentar

Helhjärtat: Vinterväder