tisdag 26 april 2011

En mysig påskhelg


Det blev en fin och rofylld helg på landet, där vi njutit av naturen och stillheten. Lille prinsen har varit ute och busat och lekt nästan hela tiden och varit på ett sprudlande humör, så härligt!


       

 

Såhär fina vitsippor plockade han till mamma...



 ...som fick hela handen full!
På grund av mina trista sjukdomar och mediciner måste jag försöka undvika solljus, så jag har suttit under parasollet i min virkade solhatt när solen varit som starkast (detta slipper ni se på bild!). En del produktbilder har jag tagit också och denna veckan ska de redigeras och läggas in i butiken. Allt tar ju alltid längre tid än man tror, men snaaart ska det väl vara färdigt!

1 kommentar:

  1. Fin sida! såg att du hade helhjärtat med. en systersite www.helhjartat.net

    SvaraRadera

Helhjärtat: En mysig påskhelg